Waarom werkt mijn klascode niet?

Om je met de klascode aan een klas te koppelen moet je met jouw Noordhoff-account aan de schoollocatie gekoppeld zijn waar deze klas onder staat. Als je een foutmelding krijgt bij het invoeren van de klascode, controleer dan met je docent of de klascode juist is en of jij aan dezelfde schoollocatie gekoppeld bent waar je docent deze klas onder heeft aangemaakt.

Bij 'Mijn scholen' kun je zien aan welke scholen je gekoppeld bent. Als je niet aan de juiste school gekoppeld bent kun je die daar toevoegen. Ben jij of je docent aan meerdere scholen gekoppeld, zorg dan dat je bij 'Mijn klassen' de juiste school geselecteerd hebt om de klascode in te voeren.

Heb je hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice.

Gerelateerde artikelen

Ik krijg de melding 'Je docent heeft boeken voor je klaargezet, maar je moet eerst je licentie activeren'. Wat moet ik doen?Ik had mijn lesmateriaal al gekoppeld, maar ik krijg nu de melding 'Hoe activeer ik mijn licentie'. Wat moet ik doen?Hoe maak, koppel of wijzig ik een voortgezet onderwijs klas?Hoe werkt de automatische klassenkoppeling?Hoe koppel ik lesmateriaal aan mijn klas?Waar vind ik de klascode voor mijn klas?Hoe kan ik de lesopbouw wijzigen of delen verbergen?